×

ZASADY UDZIELANIA TELEPORAD W NZOZ ”HIPOKRATES” SP. Z O. O.

  1. Teleporadę można uzyskać telefonicznie pod nr telefonów: 91 423 20 71, 91 851 19 71 w godzinach pracy lekarza prowadzącego, po weryfikacji rozmówcy za pomocą nr PESEL.
  2. Teleporada zostanie udzielona na bieżąco lub, jeżeli to będzie niemożliwe, lekarz/pielęgniarka oddzwoni. Po trzykrotnej nieskutecznej próbie kontaktu z pacjentem teleporada zostaje anulowana i pacjent ponownie musi sam nawiązać kontakt telefoniczny.
  3. Poza godzinami przyjęć lekarza prowadzącego, w przypadkach bardzo pilnych, można uzyskać teleporadę innego lekarza w godzinach pracy przychodni.
  4. Jeżeli lekarz uzna w trakcie rozmowy telefonicznej, że (ze względu na stan zdrowia) konieczny jest bezpośredni kontakt z pacjentem ustala termin wizyty w poradni, bądź wizyty domowej.
  5. Aby zachować dyskrecję, porady telefoniczne są udzielane przez lekarzy w ich gabinetach lekarskich bez obecności osób trzecich.
  6. Zamówienia na e-recepty, e-zlecenia na wyroby medyczne, e- skierowania można składać w formie papierowej do skrzynki pocztowej w holu budynku przy ul. Łuczniczej 64, lub na adres mailowy: rejestracja1@nzozhipokrates.pl , podając swój nr telefonu. Na podany telefon pielęgniarka/rejestratorka oddzwoni podając odpowiedni kod (prosimy o odbieranie telefonu po złożeniu zamówienia).
  7. Papierowe dokumenty można odbierać w holu budynku przy ul. Łuczniczej 64 w godzinach 8.00-9.30, 14.00-17.30, po zawiadomieniu o swoim przybyciu przez domofon. Pielęgniarka/rejestratorka wyda w/w dokumenty bez konieczności wchodzenia pacjenta na teren przychodni.
  8. Zachęcamy do założenia Internetowego Konta Pacjenta. Ułatwi to Państwu uzyskanie e-dokumentów.